Rajd patrona szkoły – klasa 2d

Mariola Czechyra
28 września, 2022
Rajd Patrona 2d
W środę 28 września w naszej szkole odbył się Rajd Patrona Szkoły.

Nasza klasa przy pięknej pogodzie wyruszyła na trasę o godzinie 9.30. Rajd odbywał się szlakiem Zabytków Wrześni.

Najpierw zawitaliśmy do Muzeum Dzieci Wrzesińskich i Kościoła Farnego. Następnie, idąc promenadą, doszliśmy do Parku im. Józefa Piłsudskiego. Będąc w parku, podziwialiśmy piękno krajobrazu jesiennego oraz rozpoznawaliśmy gatunki drzew. Był też czas na odpoczynek i zjedzenie śniadania. Następnie dotarliśmy nad Zalew Lipówka, gdzie zwiedziliśmy barokowy drewniany kościółek oraz zatrzymaliśmy się przy słynnej studzience. Pani opowiedziała nam legendy, które były związane z historią powstania drewnianego kościółka i studzienki. Rajd zakończyliśmy w szkole, biorąc udział w konkurencjach sportowych, a następnie udaliśmy się do szkolnej stołówki, gdzie czekała na nas pyszna grochówka!

Z rajdu wróciliśmy bardzo zadowoleni!

Kontakt

Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 1 we Wrześni im. 68. Wrzesińskiego Pułku Piechoty