Świętowaliśmy nie jeden dzień, a cały tydzień!
Uczniom bardzo spodobało się utrwalanie, jak również sprawdzanie znajomości tabliczki mnożenia. Różnorodność przygotowanych działań sprawiła, że zarówno czwartoklasista, jak i uczeń ostatniej klasy szkoły podstawowej znalazł coś dla siebie. Zamknęliśmy działania rachunkowe w trójkącie, pracowaliśmy na bloksach, zagraliśmy w „Ja mam… Kto ma?” Odczytywaliśmy zakodowane losy szczęścia. Było przy tym mnóstwo radości 😊
Wśród uczniów klas czwartych i piątych przeprowadzony został I etap konkursu na szybkość i poprawność podawanych wyników. Starsi uczniowie odpytywali się nawzajem, egzaminując przy okazji również nauczyciela. Wszyscy możemy pochwalić się pozytywnym wynikiem!
Uczniom bardzo spodobało się utrwalanie, jak również sprawdzanie znajomości tabliczki mnożenia. Różnorodność przygotowanych działań sprawiła, że zarówno czwartoklasista, jak i uczeń ostatniej klasy szkoły podstawowej znalazł coś dla siebie. Zamknęliśmy działania rachunkowe w trójkącie, pracowaliśmy na bloksach, zagraliśmy w „Ja mam… Kto ma?” Odczytywaliśmy zakodowane losy szczęścia. Było przy tym mnóstwo radości 😊
Wśród uczniów klas czwartych i piątych przeprowadzony został I etap konkursu na szybkość i poprawność podawanych wyników. Starsi uczniowie odpytywali się nawzajem, egzaminując przy okazji również nauczyciela. Wszyscy możemy pochwalić się pozytywnym wynikiem!
Zajęcia realizowane w ramach projektu (Nie)zwykła matematyka.