Międzynarodowy dzień matematyki obchodzimy 14 marca. Został on stworzony po to, aby dać uczniom trochę odmiany w nauce matematyki. Udział w grach i zabawach matematycznych ma na celu pokazać inną stronę tej nauki. Matematyka może być przyjemna i wywoływać radość!
W tym roku uczniowie klasy specjalnej rozwiązywali logiczne łamigłówki m.in.:
-SUDOKU OBRAZKOWE, które stanowi niezwykle rozwijającą rozrywkę. Łączy przyjemne z pożytecznym – zapewniając wspaniałą zabawę, rozwija logiczne myślenie i spostrzegawczość, ćwiczy także koncentrację.
-TANGRAM, chińska łamigłówka logiczna składająca się siedmiu figur. Przy okazji „zabawy” tą łamigłówką uczniowie ćwiczyli nazwy różnych figur.
-GEOBOARDY – celem zabawy jest odwzorowanie. Odwzorowywanie wzorów podanych na kartach rozwija koordynację wzrokowo-ruchową.