Klasa 1 d na wycieczce we Wrocławiu.

Mariola Czechyra
6 czerwca, 2022
Wycieczka do Wrocławia
W sobotę 4 czerwca uczniowie naszej klasy, nasza Pani oraz nasi Rodzice i rodzeństwo pojechaliśmy na wycieczkę do Wrocławia. We Wrocławiu o godzinie 10.30 spotkaliśmy się z Panią przewodnik, która oprowadziła nas po Wrocławiu, pokazała nam najciekawsze miejsca, zapoznała z ciekawostkami dotyczącymi miasta oraz przybliżyła historię Wrocławia. Zwiedziliśmy Ratusz, Rynek na którym poszukiwaliśmy krasnali a następnie odnalezione krasnale musieliśmy wkleić do specjalnych mapek. Była super zabawa. Następnie przeszliśmy starymi uliczkami gdzie widzieliśmy domek krasnali i udaliśmy się na przystań, gdzie oczekiwał na nas statek wycieczkowy i udaliśmy się w rejs po Odrze. Podziwialiśmy Wrocław z pokładu statku i słuchaliśmy opowieści pani przewodnik. Po zakończeniu rejsu z przystani poszliśmy na most miłości i udaliśmy się na Ostrów Tumski a następnie poszliśmy zwiedzać Katedrę, która ma 100 m wysokości. Widzieliśmy też najwyższy wieżowiec we Wrocławiu- Sky Tower,, który ma 214 m. Zwiedziliśmy też lobby hotelu Jana Pawła II z przepięknym kryształowym żyrandolem. Następnie udaliśmy się do najstarszego w Polsce Ogrodu zoologicznego, w którym zwiedziliśmy Afrykarium, które zrobiło na nas ogromne wrażenie, a następnie zwiedziliśmy pozostałe części ZOO.

Widzieliśmy słonie, nosorożce, lwy, tygrysy, hipopotamy, foki, pingwiny itp. Do Wrześni wróciliśmy o godzinie 21.00. Wycieczka była bardzo udana. Rodzice i dzieci byli bardzo zadowoleni. Za rok znów wybierzemy się wspólnie z naszą panią i rodzicami na podobną wycieczkę!!!! Było super!!!!

Kontakt

Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 1 we Wrześni im. 68. Wrzesińskiego Pułku Piechoty