Czekamy na dłuższe, cieplejsze dni i z wielką radością powitaliśmy WIOSNĘ!
Odłożyliśmy tradycyjną lekcję i postanowiliśmy cieszyć się pierwszym wiosennym powiewem 😊
Stworzyliśmy w klasie mini – ogródek i już obserwujemy, jak kiełkuje koperek i sałata, pojawia się szczypiorek i aksamitki oraz cynie. Wspólnie ułożyliśmy wiosenny obraz składający się z 20 części.
Ponadto solidaryzując się z osobami z zespołem Downa oraz mając na uwadze działanie w imię znoszenia barier założyliśmy kolorowe, różne skarpetki. To właśnie nieparzystość, czyli obecność dodatkowego chromosomu oznacza zespół Downa, a skarpetki nie do pary podkreślają tę wyjątkowość.
Z wiosennym pozdrowieniem uczniowie klasy 4a z wychowawczynią
Odłożyliśmy tradycyjną lekcję i postanowiliśmy cieszyć się pierwszym wiosennym powiewem 😊
Stworzyliśmy w klasie mini – ogródek i już obserwujemy, jak kiełkuje koperek i sałata, pojawia się szczypiorek i aksamitki oraz cynie. Wspólnie ułożyliśmy wiosenny obraz składający się z 20 części.
Ponadto solidaryzując się z osobami z zespołem Downa oraz mając na uwadze działanie w imię znoszenia barier założyliśmy kolorowe, różne skarpetki. To właśnie nieparzystość, czyli obecność dodatkowego chromosomu oznacza zespół Downa, a skarpetki nie do pary podkreślają tę wyjątkowość.
Z wiosennym pozdrowieniem uczniowie klasy 4a z wychowawczynią